Cristian Rovira publica el llibre "La Responsabilidad Social Competitiva"

Captura de pantalla 2016-07-03 a la(s) 14.58.07

  • Cristian Rovira, vicepresident de Grup Sifu, empresa membre de Respon.cat, publica el llibre "La Responsabilidad Social Competitiva".
  • Un llibre original i controvertit que li dóna la volta a un tema molt debatut com és la Responsabilitat social empresarial.
Empreses que fan bé la seva feina fent el bé amb la seva feina

Les empreses s'han acostumat a rentar moltes de les seves males pràctiques amb accions de Responsabilitat Social Corporativa, però en la majoria dels casos es tracta de meres campanyes de relacions públiques.
L'autor promou un nou tipus d'empresa i una nova responsabilitat corporativa, però feta no només per oferir un servei a la comunitat, sinó perquè això et pot fer molt més competitiu. És a dir es tracta de promoure accions que beneficiïn la societat no només perquè és una cosa que queda bé, sinó perquè és la millor manera d'obtenir bons resultats empresarials i ser més competitius.

BooktrailerVista prèviaCàpsula de l'editor

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

Com pot una pime del sector del transport ser premiada per la seva trajectòria en Responsabilitat Social?

El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica. Les persones

Últimas noticias

La iniciativa per a la Reforma horària promou l’enquesta del CEO sobre Usos del temps i Covid19

Respon.cat va determinar des del projectes Focus de l’RSE a Catalunya la Reforma Horària com un dels compromisos rellevants per a les empreses i organitzacions que operin a Catalunya. L’oficina per

Sin categorizar

Presentació de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú

  Presentació de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú  8 de juliol de 2015 a les 19h Auditori de Barcelona Activa. C. Llacuna, 162 -164 Barcelona