Cristian Rovira publica el llibre "La Responsabilidad Social Competitiva"

Captura de pantalla 2016-07-03 a la(s) 14.58.07

  • Cristian Rovira, vicepresident de Grup Sifu, empresa membre de Respon.cat, publica el llibre "La Responsabilidad Social Competitiva".
  • Un llibre original i controvertit que li dóna la volta a un tema molt debatut com és la Responsabilitat social empresarial.
Empreses que fan bé la seva feina fent el bé amb la seva feina

Les empreses s'han acostumat a rentar moltes de les seves males pràctiques amb accions de Responsabilitat Social Corporativa, però en la majoria dels casos es tracta de meres campanyes de relacions públiques.
L'autor promou un nou tipus d'empresa i una nova responsabilitat corporativa, però feta no només per oferir un servei a la comunitat, sinó perquè això et pot fer molt més competitiu. És a dir es tracta de promoure accions que beneficiïn la societat no només perquè és una cosa que queda bé, sinó perquè és la millor manera d'obtenir bons resultats empresarials i ser més competitius.

BooktrailerVista prèviaCàpsula de l'editor

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Cafès Novell aposta per l’economia circular amb l’ecodisseny

Les set vides de l’economia circular: La meta és ser més eficient en l’ús de recursos i generar menys residus. L’ecodisseny és una de les opcions que es proposa des

Sin categorizar

Engega la ponència conjunta de la llei de Reforma horària

El 18 d’abril va tenir lloc la primera reunió de la Ponència conjunta que ha de conduir a redactar la Llei de la Reforma Horària. Hi assisteixen membres del Consell

Sin categorizar

[Article] La 5a edició de la Setmana dels Horaris ja és una realitat, de Fabián Mohedano

Article de Fabián Mohedano “una nova cultura del temps i uns horaris més saludables a les organitzacions permetrà assolir models més eficients i flexibles i millorar la qualitat de vida de les persones.”