No us perdeu la proclama de l’Ideari Respon.cat de l’RSE #ideariRSE

Ideari_Respon.catAquest dilluns participar a la proclama de l'Ideari Respon.cat de l'RSE tindrà premi: els assistents es podran endur un cartell amb l'Ideari, un producte amb un disseny molt acurat, pel sentit del seu grafisme.

Al llegir-lo per primer cop, el president d’una de les pimes membres va fer notar que aquest Ideari conté expressions que surten del cor.

Efectivament, no es tracta d’un manifest per firmar o adherir-s’hi, sinó d’un missatge que voldríem que estigués present a les parets de molts despatxos, per a inspirar un estil de gestió i un model d’empresa que, cada cop més, hauria de ser la manera de fer empresa.

Èxit d'inscripció

Finalment l'acte no es farà al Saló Daurat de la Casa Llotja de Mar sinó al Saló dels Cònsols, a la 4a planta del mateix edifici, ja que amb les inscripcions rebudes s'havia superat la capacitat per a acollir les empreses, organitzacions i persones interessades. Us agraïm el vostre interès a fer un gran acte de reconeixement dels premiats, de visualització i enfortiment de l'RSE i de proclama de l'Ideari amb el valors de l'RSE.

Arribeu mitja hora abans

Si bé l'acte formal té el seu inici previst puntualment a les 12.00 h, cal preveure que accedir al Saló dels Cònsols, a la 4a planta, requereix un temps. Però sobretot, us recomanem que vingueu amb temps suficient per a participar plenament de l'esdeveniment: durant l'hora prèvia hi haurà un photocall on els assistents podran fer-se fotografies amb l'Ideari de fons, que es publicaran a les xarxes socials.

Informació bàsica

  • Dia: dilluns 14 de desembre de 2015, a partir de les 11.30 h
  • Lloc: Casa Llotja de Mar de Barcelona, Passeig Isabel II, 1, 08003 Barcelona
  • Us podeu inscriure en aquest enllaç

Entrades anteriors

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

Empreses participants al Marketplace convidades per Respon.cat

Respon.cat col·labora al Marketplace 2014 amb accions diverses, entre les quals un debat sobre el Voluntariat d’Empresa per a pimes, un debat sobre Territoris Socialment Responsables, i la col·laboració d’experts

Sin categorizar

El VII Fòrum Alqvimia de la Felicitat parlarà sobre Ètica, Empresa i Societat

El VII Fòrum Alqvimia de la Felicitat tindrà lloc el proper 20 de novembre a Barcelona. Destacats exponents compartiran les seves experiències amb el lema «Ètica, Empresa i Societat: valors

Sin categorizar

Sessió sobre la Llei d’informació no financera i diversitat en el sector salut i social a l’UCH

La Unió Catalana d’Hospitals organitza una sessió informativa sobre l’aplicació de la Llei d’informació no financera i diversitat en el sector salut i social el proper 4 de novembre. La responsabilitat