Empreses membres de Respon.cat han treballat en la definició de les prioritats pel 2016

2015-10-28 Sessió Diàleg_Respon.cat

  • 35 persones representants de 29 empreses membres de Respon.cat defineixen les prioritats pel 2016
  • La jornada s’ha desenvolupat amb la metodologia “Stakeholder Engagement” i ha estat conduïda per José Antonio Lavado

 

 

 

El passat 28 d’octubre va tenir lloc la “Sessió de diàleg amb les empreses membres de Respon.cat: construir i compartir estratègia”, amb l’objectiu de construir el Pla d’Acció 2016 amb la participació directa de tots els membres de Respon.cat.

La sessió, conduïda per José Antonio Lavado, es va desenvolupar seguint la metodologia “Stakeholder Engagement & Trust” (SE&T) que permet:2015-10-28 Sessió Diàleg_Respon.cat.13

  • Identificar les expectatives i prioritats dels grups d’interès.
  • Detectar possibles riscos i oportunitats de futur.
  • Recollir suggeriments i idees per progressar.
  • Obtenir un baròmetre de confiança dels grups d’interès.

En uns dies els assistents a la sessió rebran un informe amb les conclusions de la jornada.

Respon.cat es proposa celebrar una sessió com la realitzada avui cada any, per tal de definir de manera compartida amb les empreses membre els plans d’acció que guiaran l’activitat de l’associació.

 

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

[Vídeo] Explorant converses entre UdG i Ajuntament de Girona per a uns Territoris Socialment Responsables

En el marc del Seminari per uns Territoris Socialment Responsables que va tenir lloc el passat 8 de juny s’han enregistrat converses entre entitats i organitzacions que mostren com es treballa en

Sin categorizar

L’economia circular podria elevar el 30% la productivitat de les empreses

El Projecte Focus de l’RSE a Catalunya va determinar com una de les matèries rellevants l’economia circular per a contribuir a augmentar l’eficiència dels recursos i mitigar el canvi clomàtic.

Sin categorizar

Respon.cat convida 20 pimes a participar en un debat de Voluntariat d’Empresa en el marc del Marketplace

El proper dilluns 20 d’octubre tindrà lloc el Marketplace 2014, en el qual Respon.cat hi col·labora Al matí es farà una acció organitzada per Respon.cat adreçada a pimes i altres