N2a Express, green màrqueting

Encarem el nou repte d'aquesta crisi sanitària i econòmica, amb més creativitat, i amb un enfocament més clar dels nostres valors.

Creie que l'economia social, independent de l'activitat de l'empresa, sempre és un valor perfectament assumible per qualsevol empresa.

En el nostre cas, partim d'una activitat empresarial que encara se'ns fa més fàcil. Al ser una empresa de Green Marketing, i posant en valor la sostenibilitat, actuem en les tres branques que el sosté: ambiental, econòmica, i social.

Ens estem reinventant constantment, oferint producte que la societat necessita, i dintre de ser competitius, ens ajustem perquè qualsevol empresa pugui accedir-hi. No és moment d’especular, és moment de compartir.

També hem creat una línea de producte de lloguer, economitzant les accions de màrqueting dels nostres clients, i allargant N2AExpressla vida dels productes, entenem que és una molt bona política per complir parts dels ODS.

Estem potenciant encara més les aliances, tenim molt clar que la competència no és el nostre enemic, si no un company amb qui compartir i sumar esforços i coneixements

Hem de consumir menys i millor. Nosaltres volem ajudar als nostres clients a aconseguir aquest objectiu.

Vegeu vídeo

 

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Estudi europeu sobre responsabilitat social i pimes

L’Agència Europea de la Petita i Mitjana empresa, amb la supervisió de la la Comissió Europea, ha emès una enquesta per conèixer les necessitats de les pimes i start-ups (fins

Sin categorizar

Jornada Respon.cat a Manresa “Territori Socialment Responsable”

        El proper 27 de novembre tindrà lloc una jornada sobre Territori Socialment Responsable on s’aportarà visió sobre les possibilitats de construir un territori socialment responsable, a

Últimas noticias

[Article] Dia Mundial de la Salut Mental: aconseguir benestar emocional a la feina, per Beatriz Castillo

Amb motiu del Dia mundial de la Salut Mental Respon.cat ha elaborat un monogràfic amb contingut relacionat amb aquest tema i com les organitzacions l’estan abordant des d’una lògica empresarial. Beatriz Castillo,