[Microvídeo] Gràcies a KH Lloreda per fer possible Respon.cat

[Microvídeo] Gràcies a KH Lloreda per fer possible Respon.cat

Gràcies a KH Lloreda per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part.

Microvídeo a càrrec de Josep Maria LLoreda, president de KH Lloreda

Dimecres 11 de febrer es va celebrar l'Assemblea general constituent de Respon.cat, moment en què va néixer com a associació amb l'objectiu de consolidar-se a Catalunya com a organisme marc de referència en matèria de responsabilitat social per a totes les empreses sigui quina sigui la seva dimensió o el seu sector.

KH Lloreda S.A.

 

Altres entrades relacionades

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

El president de Respon.cat destaca el repte de la igualtat, en l’acte de Corresponsables

Més de 400 assistents han acudit avui 5 de març a la 63 Jornada Corresponsables de presentació del 10è Anuari Corresponsables al CaixaForum de Barcelona. El president de Respon.cat i CEO

Sin categorizar

Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Empresarial

Una de les finalitats de Respon.cat és contribuir a generar, compartir, i divulgar coneixement sobre la responsabilitat social de les empreses, i una les maneres de fer-ho és compartint casos

Últimas noticias

[Jornada ODS] Una agenda per a les persones i la prosperitat, visions i aliances

El cicle de jornades «l’agenda 2030: transformar Catalunya, millorar el món» comença aquest 27 de setembre amb l’acte «Una agenda per a les persones i la prosperitat: visions i aliances»