Torna el Business With Social Value

Torna el Business With Social Value

  • El proper 20 de desembre de 2018 se celebrarà una nova edició del Business With Social Value (BWSV), al Palau de Congressos de Catalunya. 
  • Business With Social Value neix per crear oportunitats reals de negoci a través d’un meeting anual entre empreses mercantils i centres especials de treball i empreses d’inserció sense afany de lucre.

Business With Social Value (BWSV) és una iniciativa solidària que busca generar possibilitats reals de contractació competitiva de negoci amb valor social. Així, neix per crear oportunitats reals de negoci a través d’un meeting anual entre empreses mercantils i centres especials de treball i empreses d’inserció no lucratius a fi de que els primers, discriminin positivament les seves compres de productes i serveis cap a les entitats socials; d’aquesta forma contribueixen en la seva sostenibilitat econòmica i a sí mateixos s’aporten valor social.

BWSV és una iniciativa impulsada des de www.icaria.biz (Icaria Iniciatives Socials, S.A.L, entitat sense afany de lucre). L’edició de 2017 va comptar amb 316 compradors i 148 venedors socials, a partir de la interacció dels quals es van generar 48 activitats econòmiques que contribueixen a consolidar un model empresarial més sostenible i implicat amb un societat més justa i solidària.

Ja podeu consultar el programa del BWSV (aquí).

Le podría interesar también

Últimas noticias

Vols saber com gestiona la seva Responsabilitat Social una empresa gran?

El proper 2 de març tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica. Les persones assistents podran participar en

Sin categorizar

36 empresas crean Respon.cat para fomentar la Responsabilidad Empresarial en Cataluña

La asociación empresarial, impulsada por el Consejo de Cámaras de Comercio, pretende agrupar a las 200 empresas más comprometidas y hacer que la RSE forme parte de la manera catalana

Sin categorizar

Grupo SIFU crea 263 nous llocs de treball per a persones amb discapacitat a Catalunya l’any 2015

El Grup ha creat més de 600 nous llocs de treball per al col·lectiu de persones amb discapacitat l’any 2015 Actualment només un 40% de les persones amb diversitat funcional