Seminari sobre Innovació i RSE

Seminari sobre Innovació i RSE

Torre AgbarEl proper dimarts 9 de setembre tindrà lloc el seminari sobre Innovació en RSE. Aquesta activitat està destinada a les empreses membres de Respon.cat, i suposa l'inici de la programació de seminaris tècnics.

En aquesta primera trobada hi haurà present el Dr. Josep Santacreu, conseller delegat de DKV Assegurances, que ha estat una de les persones que ha liderat la posada en marxa de Respon.cat, en tant que president del Grup de Treball d'RSE de la Cambra de Comerç de Barcelona. Santacreu obrirà la sessió en nom del Grup Motor de Respon.cat, posant de relleu la necessitat de fer un salt endavant en la gestió de la Responsabilitat Social, abordant la innovació, la capacitat de millorar l'impacte del que fem des de les empreses, i obrint-nos a la col·laboració tant entre empreses com amb altres grups d'interès.

La sessió estarà coordinada per Josep Maria Canyelles i pretén ser plenament participativa i oberta quant a plantejaments. Es tracta d'una primera trobada, que també servirà per explorar interessos i vies de continuïtat. La segona sessió d'aquest seminari es preveu per al novembre, donada la gran quantitat d'activitats previstes en les properes setmanes.

La sessió es farà de 9 a 12h a la Torre Agbar.

Encara us hi podeu inscriure: info@respon.cat

Le podría interesar también

Què fa una empresa gran familiar per guanyar el Premi a la trajectòria en Responsabilitat Social?

El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica. Les persones

36 empresas crean Respon.cat para fomentar la Responsabilidad Empresarial en Cataluña

La asociación empresarial, impulsada por el Consejo de Cámaras de Comercio, pretende agrupar a las 200 empresas más comprometidas y hacer que la RSE forme parte de la manera catalana

[Article] L’humanisme empresarial com a oportunitat, per David Cos

Article de David Cos, vicepresident de Respon.cat i president del Grup Clade, publicat a Viaempresa. Cos afirma que “es fa imprescindible que s’aplani el camí a l’economia social perquè guanyi