Grup Alba i l’Olivera, lots gastronòmics

Grup Alba i l’Olivera, lots gastronòmics

Des de l'obrador de galetes El Rosal del Grup Alba i L’Olivera Cooperativa portem 14 anys fent lots gastronòmics elaborats amb productes de qualitat fets per empreses d’economia social i petits productors artesans del terrritori. Compartim un esperit emprenedor, un compromís pel nostre territori i sobretot per les persones més vulnerables. Us oferim la possibilitat de fer el vostre lot a mida i personalitzat. Un detall ideal per Nadal, però també per a compromisos d’empresa, visites i celebracions.

Darrere de cada lot que fem, darrere de cada producte s’hi amaguen històries molt humanes. Històries d’èxit, de superació, de vida o d’il·lusió que donen un valor afegit a la nostra proposta i que generen un impacte social. Si no ets una empresa qualsevol, perquè fer un lot qualsevol?

Descobreix-los a www.aalba.cat/darreredecadalot

Vegeu vídeo

 

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

Presentación de los casos de buenas prácticas

Texto de la presentación de Josep Maria Canyelles, coordinador Respon.cat, a la publicación Buenas Prácticas de Responsabilidad Social: Esta publicación pretende reconocer el papel activo y comprometido que llevan a

newsletter

Tarannà Viatges amb Sentit

Tarannà viatges amb sentit és una agència de viatges ubicada a Barcelona. Més de 30 anys creant experiències de viatge per tot el planeta a milers de viatgers i viatgeres.

Sin categorizar

Respon.cat dóna l’enhorabona a Corresponsables pels 10 anys d’RSE

Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, celebra els 10 anys d’RSE en una Jornada. La Jornada tindrà lloc el 29 de setembre de 18.30 h a 21.00 h al Palau Robert.   Donem l’enhorabona