Auren, ‘Social.sic’ software de gestió per a entitats d’economia social

Les entitats del tercer sector necessiten unificar al màxim els seus processos de gestió interna, per tal d’optimitzar els recursos oferint sempre el millor servei. Auren disposa de ‘social.sic’, un software específic per a entitats d’iniciativa i economia social que permet unificar tota la gestió del centre en una mateixa plataforma al núvol. ‘social.sic’ és un software de gestió per a entitats del tercer sector, que facilita la gestió del centre i permet operar des del primer moment amb un manteniment sempre actualitzat i amb
el màxim nivell de seguretat. Amb ‘social.sic’, es millora l’atenció i el seguiment de les persones usuàries i la gestió interna dels recursos disponibles.

Aquests són els pilars ‘social.sic’ que fan possible la transformació digital de qualsevol entitat:

· Innovació digital. Proporciona una base sòlida i estable perquè la transformació digital de les entitats d’iniciativa i economia social sigui possible i derivi en una millora constant en el servei.

· Millores en la gestió. Ofereix solucions escalables i intel·ligents per a la planificació dels recursos disponibles. S’adapta a les necessitats concretes de cada client i incorpora els requeriments específics i les necessitats dels centres.

· Excel·lència en el servei. Compta amb un equip de consultors/es amb àmplia experiència en el tercer sector i un departament d’atenció a l’usuari que garanteix el millor suport tècnic.

A QUI VA DIRIGIT? ‘social.sic’ ofereix una cobertura integral de tots els processos interns de treball de l’entitat, des d’una perspectiva enfocada a la missió i a les persones beneficiàries. El software s’adapta a les necessitats de cada client i és especialment implementat en:

· Centres ocupacionals i centres especials de treball Residències de la tercera edat i centres de dia

· Centres d’inserció laboral

· Centres formatius

· Ajuntaments i consells comarcals

FUNCIONALITATS ‘social.sic’ ajuda a millorar la gestió interna i el dia a dia de l’entitat, amb un seguiment personalitzat de les persones usuàries i una planificació ordenada dels recursos disponibles. ‘social.sic’ també millora la comunicació entre àrees i estalvia temps i esforços als professionals en tasques de poc valor afegit. Grups, serveis i activitats Gestió de grups, categories, serveis i activitats, que faciliten la planificació i la facturació. Seguiment Pla de seguiment d’usuaris, professionals, contactes i empreses; traçabilitat digital dels processos.
Gestió de documents Documents estructurats i digitalitzats, amb definició de permisos d’accés.
Gestió de projectes i subvencions Control de subvencions i imputació de les despeses de personal i de factures. Facturació Facturació dels serveis i activitats; remeses bancàries.
Memòries i reporting Visió global de les dades per elaborar memòries, estadístiques i auditòries.

Le podría interesar también

Grup Alba i Casa Dalmases al Valor Afegit de TV3

Casa Dalmases i Grup Alba, organitzacions membres de Respon.cat, haN estat protagonistes de les dues darreres emissions del reconegut espai televisiu “Valor Afegit” de TV3. Es trcata de dues iniciatives

Taller sobre bones pràctiques en RSE per a pimes

Milagros Paseta, responsable de Sostenibilitat de Mercabarna, empresa pime premiada per la seva trajectòria en RSE, ha presentat el model de gestió de responsabilitat social que despleguen de manera transversal

[Vídeo] CAP Les Hortes adequa l’àrea assistencial en tota la seva dimensió per donar resposta a la nova realitat

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives