El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

#ODS Objetivo 12: Garantizar modalidades de consumo y producción sostenibles

“Garantizar modalidades de consumo y producción sostenibles” es el duodécimo de los 17 Objetivos de Desarrollo Sostenible aprobados por Naciones Unidas para el período 2015-2030 El consumo y la producción

Sin categorizar

Hem aprofitat el projecte europeu COGITA

Catalunya ha participat al llarg del període 2012-2014 en el Programa europeu COGITA, per mitjà del Consell de Cambres de Comerç, junt amb dotze territoris més, finançat per INTERREG IVC.

Sin categorizar

Participació en la Global Pound Conference 2017 a Barcelona

És important que les empreses enfocades a la Responsabilitat Social aportin el seu criteri sobre com millorar la resolució de conflictes, ja siguin litigis, arbitratges, conciliació o mediació. Us demanem