Quotes de membre Respon.cat

  • La Junta directiva aprova una proposta per a fer un pagament de les quotes per un import proporcional al temps de l'any transcorregut.
  • S'entén que aquesta és una bona pràctica en la mesura que suposa una corresponsabilització més justa alhora que pot facilitar que una empresa es faci membre en qualsevol moment de l'any.

L’Assemblea general (29-05-2017) va ratificar les quotes per al 2017 per a les empreses membres. La quote té les següents característiques:

Quotes aprovades per a l'exercici 2015

Quotes aprovades per a l'exercici 2017

  1. Una quota més reduïda per a les empreses petites, fet que mostra la voluntat d’obrir-se a tota mena d’empreses. Actualment la composició de Respon.cat ja mostra la presència d’empreses grans i pimes pràcticament a meitats, però amb aquesta decisió es vol obrir la porta a les de menys de 50 treballadors. Així les quotes seran de 3.000, 1.000 i 500 euros respectivament per a les grans, mitjanes i petites.
  2. Unes quotes més reduïdes per a entitats acadèmiques, considerant que Respon.cat també vol ser un espai on tenir incidència en els espais de formació de professionals i directius i activar la generació de coneixement sobre l'RSE.

Així mareix l'aplicació d'aquestes quotes es faci amb proporcionalitat al temps de l'any transcorregut. Així, a partir del segon trimestre de cada any, les quotes s'aplicaran d'acord amb aquest criteri, entent que suposa una bona pràctica ja que dóna lloc a una corresponsabilitat en les despeses de l'associació més justes, alhora que pot facilitar que una empresa es faci membre en qualsevol moment de l'any sense tenir la temptació d'esperar a inici de l'exercici següent.

Quotes 2015 amb la reducció proporcional de la quota

Quotes 2017 amb la reducció proporcional de la quota

 

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

Properes trobades empresarials per abordar els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Us oferim la relació d’actes de les properes setmanes que abordaran continguts dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) promoguts per Nacions Unides, i que Respon.cat està promovent com a part

Sin categorizar

Parlem amb persones expertes en rendició de comptes i comunicació en el curs d’RSE de Respon.cat

El passat 13 de febrer es va realitzar la setena sessió del curs de Responsabilitat Social per a empreses membres de Respon.cat. La sessió va comptar amb Marcos González de Corresponsables, i Chus López de Crearsa,

Sin categorizar

Josep Santacreu, premi a l’Emprenedor Social en el 2015

Josep Santacreu, conseller delegat de DKV Assegurances i president de Respon.cat, ha estat guardonat amb el premi a l’Emprenedor Social en el 2015. El premi reconeix la trajectòria de Santacreu