logoPremisResponcat_2016
- Home
- Premis
- Premis Respon.cat
- logoPremisResponcat_2016
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
LA MEVA COMUNITAT
EMPRESES MEMBRES


“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”

“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”

“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”

“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."





“Compromís compartit per a la transformació social”

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”

“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”

“Ètica i filantropia”

“L'RSC és el nostre ADN”

“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”

“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”

Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.

“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”


“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”

“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”

“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”

“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”



“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”

“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”

“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”

"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"