VII Jornada Clade sobre cooperació, governança i economia col·laborativa

VII Jornada Clade sobre cooperació, governança i economia col·laborativa

PresentacióCaptura de pantalla 2015-06-29 a la(s) 16.35.33

Grup Clade, empresa membre de Respon.cat, celebrarà la seva VII Jornada el proper 2 de juliol a l’Auditori de La Pedrera, Passeig de Gràcia, 92 a les 18.30h.

En aquesta edició, es pretén reflexionar sobre les noves formes socials i econòmiques que s’han generat entorn de la participació després de la crisi sòcio-econòmica dels últims anys. La jornada vol explorar les possibilitats que s’obren per a construir nous models empresarials i socials des de les bases d’una governança fonamentada en la col·laboració: cooperació, economia col·laborativa.
La reflexió es vol articular des de tres prismes diferents que identifiquen cadascun dels ponents: l’empresarial, el col·laboratiu i el sociològic i educacional.

  • Oriol Amat: Catedràtic d’Economia Financera i Comptabilitat de la Universitat Pompeu Fabra. Membre del CAREC (Consell Assessor per a la Reactivació i el Creixement de Catalunya). També president de l’ACCID.
  • Albert Cañigueral: Fundador de CollaborativeConsumption.com, formant part de l’avantguarda del moviment. Referent del consum col·laboratiu en llengua espanyola. També és el connector d'OuiShare per a Espanya i Amèrica Llatina i forma part de l’equip de Global Curators de CollaborativeConsumption.com.
  • Anna Pagès: Doctora en Ciències de l’Educació per la Universitat Autònoma de Barcelona. Professora titular a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport-Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull. Membre del Grup Càtedra Ramon Llull “Antropologa i Pedagogia”. Membre del Grup de Recerca PSITIC, de la Facultat de Psicologia i Pedagogia-Blanquerna i membre de la Societé Francophone de Philosophie de l’Éducation, membre de la Philosophy of Education Society-EUA.

La jornada s’inclou dins els actes de celebració del Dia Internacional del Cooperativisme organitzats per aracoop.

Per inscripcions: grupclade@grupclade.com
Programa detallat Jornada Clade 2015

Font: http://www.grupclade.com/

Le podría interesar también

Dia internacional de la gent gran. Sabies que…

Amb motiu del Dia Internacional de la gent gran que se celebra l’1 d’octubre Respon.cat vol destacar algunes dades rellevants que posen de manifest que cal abordar l’envelliment des d’un punt de vista empresarial.

Ja estan disponibles les fitxes de bones pràctiques de les empreses participants al programa RSE.Pime 2016

Ja estan disponibles les fitxes de Bones pràctiques en RSE de les empreses participants en l’RSE.Pime 2016. El passat 30 de juny es va lliurar la publicació conjunta durant l’acte

Grup Efebé, creem espais saludables

A Grup Efebé creem i redefinim espais professionals perquè esdevinguin saludables, ergonòmics, sostenibles i eficients. Transformem espais d’escoles, oficines i centres esportius, també de residències per gent gran i centres