Tarannà ofereix aquest dijous el documental “Calella-Capara, un Somni Real

Tarannà ofereix aquest dijous el documental “Calella-Capara, un Somni Real

TarannaCinemaRespon.cat assisitirà als cinemes Girona a veure el documental Calella-Capara, un Somni real, en un acte organitzat per Tarannà · Viatges amb sentit.

En Quim Fàbregas, farà 6 anys va sortir del seu poble CALELLA a la recerca del seu nou camí que amb el temps el portarà a CAPARAN al Senegal on va quedar encisat i on esta fent una tasca solidaria increïble amb molt pocs recursos. Però arribar, no ha sigut un camí fàcil, però ell amb la seva persistència e insistència i confiança amb que l'univers el portaria per el camí correcte ho ha aconseguit.

En Ferran, l'impulsor i president de Tarannà, explica: Jo vaig conèixer el Quim deu fer 4 anys quan va dir-me "crec que aquest projecte que tinc en ment he de fer-lo amb Tarannà" i des de aleshores, a part de confidències de creixement per ambdues parts, han sigut 47 viatges responsables plens de emocions i sensacions. Ell té una frase que sempre diu JUNTS PODEM ARRIBAR MÉS LLUNY i aquest documental així ho reflexa. Ara el Quim està tornant ja a CALELLA amb la satisfacció que aquest aprenentatge de 6 anys ha valgut la pena i amb la certesa que cada any torna a CAPARAN per supervisar com van els projectes solidaris i compartir-los amb els viatgers. Us espero el dia 16 abril a les 20,00 hores als cinemes Girona perquè desfruiteu d'aquest -per a mi- gran documental d'una hora de duració. Per anar-hi, cal confirmar a recepcio[arrova]taranna.com

En el següent link trobareu un tastet del que podrem veure en el documental. És un breu resum de la filosofia que Quim Fabregas va voler plasmar en els seus projectes a l’Àfrica i que es veuen reflectits en aquest documental de la població de Caparan al Senegal:


Clip Escola Futbol "Calella Caparan. Un somni real"

Le podría interesar también

[Microvídeo] Josep Maria Canyelles en referència a Respon.cat

Gràcies també a Josep Maria Canyelles per fer possible Respon.cat, juntament amb altres 37 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat

Esmorzars de presentació de Respon.cat per a empreses interessades

Periòdicament tindran lloc sessions matinals breus de presentació de Respon.cat on un membre de la Junta directiva explicarà el sentit de pertànyer a Respon.cat. Les sessions són trobades informals per

El dirse s’obre camí a l’empresa

Respon.cat ha col·laborat en la jornada organitzada per l’Associació DIRSE, membre del Consell Social de Respon.cat, a Barcelona, on es va presentar el II Estudi de la funció dirse en l’empresa espanyola”