Plusfresc extrema les mesures de seguretat davant el COVID-19

Plusfresc extrema les mesures de seguretat davant el COVID-19

  • Plusfresc, la cadena de supermercats lleidatana, aplica mesures excepcional per tal de protegir tant l'equip de treball com la clientela del risc de contagi del coronavirus.
  • L'organització tancarà els dissabtes a la tarda per facilitar els descans dels treballadors i treballadores i instal·larà mampares de protecció a les caixes a partir de dilluns.

L'estat d'alerta derivat de la propagació de l'COVID-19 al país ha requerit un sobreesforç per part de personal de supermercats i altres establiments de el sector de l'alimentació per satisfer les demandes dels consumidors. Davant d'aquesta situació, Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha decidit prendre mesures que facilitin el descans dels seus empleats, en línia amb el seu objectiu de salvaguardar la seva salut davant aquesta situació extrema.
En aquest sentit, la companyia tancarà tots els seus establiments els dissabtes a la tarda a les 15h amb l'objectiu de facilitar el descans dels seus treballadors. De la mateixa manera, ha reduït el seu horari entre setmana, tancant a les 20h de dilluns a divendres.

A més, Plusfresc instal·larà a partir de dilluns mampares de metacrilat en les caixes de tots els seus supermercats. "La nostra prioritat són i han estat sempre els nostres clients, treballadors i col·laboradors. Davant d'aquesta situació, és el nostre deure adoptar totes aquelles mesures que contribueixin tant a minimitzar l'exposició dels nostres empleats com a oferir la màxima seguretat i servei als nostres clients ", explica Francisco González, director general de Plusfresc.

Mesures per als treballadors

Des que les autoritats espanyoles van alertar de l'increment de contagis per COVID-19 entre la població, la companyia ha extremat les seves mesures de seguretat en els seus locals. En aquest sentit, Plusfresc ha augmentat la higiene i desinfecció de totes les botigues, així com dels elements de contacte (teclats, pantalles, bolígrafs de signatura, carros de la compra ...). A més, s'ha dotat a totes les persones que treballen atenent el públic d'elements de protecció individual, com mascaretes, guants, gel desinfectant i ulleres de protecció, s'han suprimit les devolucions i s'està promovent en la mesura del possible la rotació de tasques perquè la plantilla no estigui més d'una hora i mitja en un mateix lloc de treball.

La companyia ha elaborat també un protocol especial per a aquells col·laboradors que atenen el servei de repartiment a domicili per tal de reforçar encara més la seva seguretat. Per això, a més de la protecció de guants i mascaretes, el personal lliura la compra a la porta de client. Així mateix, per fer front a l'augment de demanda, Plusfresc està reforçant els seus equips.
"A més, hem habilitat un número de telèfon d'atenció mèdica per als empleats que vulguin fer alguna consulta de salut referent a l'COVID-19", assegura González. En cas de requerir assistència psicològica, se'ls derivarà a un metge psicòleg.

Mesures per a clients

Pel que fa als seus clients, la cadena ha limitat el nombre de persones que tenen accés als seus establiments i donen preferència a la gent gran. "Tenen prioritat a l'entrada de les botigues, per efectuar la seva compra a les seccions de carn i peix i també en el moment de cobrament de caixa", assenyala González. A més, la companyia ha instal·lat una senyalització especial per ajudar a mantenir la distància mínima de seguretat - 1 metre -, recorda periòdicament a través de la seva instal·lació de megafonia les normes de seguretat i proporciona guants per a la compra i l'ús de cistells i carros.
En aquest sentit, l'empresa ha tancat l'espai de degustació dels seus cafeteries, la zona d'Plusipark i s'ha prohibit que els clients portin els seus tupper de casa.
"Tot i la situació en què ens trobem immersos, des de Plusfresc continuem treballant com sempre per estar a la banda dels consumidors. En aquest sentit, podem assegurar totalment el proveïment de producte ", afegeix González.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol

SUPSA és l'empresa líder en distribució d'alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 75 establiments ubicats a Barcelona, ​​Lleida, Tarragona, l'Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada el 1929, té un equip format per més de 1300 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l'experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.

Le podría interesar también

Curs sobre comptabilitat social a ESCI-Upf: Mesurar el valor social generat per les organitzacions

ESCI-Upf, empresa membre de Respon.cat, proposa el curs “Mesurar el valor social generat per les organitzacions”.Aquest curs pretèn incorporar variables relacionades amb l’impacte social i ambiental de les organitzacions ampliant

“La societat s’està polarizant i potser posem el focus en el que ens separa” afirma Canyelles a la Jornada Corresponsables 2023 sobre lideratge

Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, ha presentat la 18a edició de l’Anuari Corresponsables 2023 en unes Jornades presencials i en línia sota el lema: ‘Lideratge i innovació, claus a ESG

Copersona fa una crida per crear un ‘Model de Relació Empresa-Persona empleada” per avançar cap a la igualtat real

En el marc de relació amb Copersona, des de Respon.cat animem les empreses a respondre a aquesta crida que ha de servir per elaborar un model de Corresponsabilitat social des