Participem a l’acte de 60 aniversari d’ASPROS a la Llotja de Lleida

  • La Fundació Aspros organitza una taula rodona sobre Responsabilitat Social Corporativa en el marc del seu 60è aniversari.
    Respon.cat hi va participar amb Rafel Oncins, president, i Josep Maria Canyelles, coordinador.
  • Ahir a la tarda vam poder compartir una jornada de celebració del 60è aniversari de la Fundació Aspros, que volia mostrar l’agraïment a clients i proveïdors. Va servir per posar en valor la tasca social i empresarial que es porta a terme davant d’un centenar de participants.

60è aniversari AsprosPer tal de mostrar a les empreses que col·laboren amb Aspros el sentit i les tendències de la responsabilitat social, la segona part de l’esdeveniment va comptar amb una taula rodona amb experts amb Responsabilitat Social Corporativa (RSC) i sostenibilitat. Moderada pel coordinador de Respon.cat, Josep Maria Canyelles, hi van participar la vicerectora en Compromís Social i Sostenibilitat de la Universitat Pompeu Fabra, Ester Oliveras; el president de Respon.cat, Rafel Oncins; el gerent de la Fundació PortAventura, Sergi Padilla; i la directora de Responsabilitat Social Corporativa de Fundació Aspros, Lourdes Mora. 

L’acte, que va tenir lloc al Palau de Congressos de La Llotja, l’organitzava la Fundació Aspros com un acte d’agraïment a empreses, clients i proveïdors de l’entitat i del seu Centre Especial de Treball (CET) amb la presència de més d’un centenar de persones. La sessió forma part dels actes de celebració del 60è aniversari de la Fundació.

L’entitat va voler destacar la tasca que duu a terme en l’àmbit de la inclusió laboral del col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual o trastorn mental. A més, va voler posar de relleu el suport que rep en matèria de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de les empreses que contracten els serveis del seu Centre Especial de Treball (CET).

60è aniversari Aspros

L’acte es va iniciar amb la rebuda institucional per part Marta Alòs, membre del Patronat de la Fundació Aspros, i d’Enric Herrera, director executiude la Fundació d’Aspros. Posteriorment, va tenir lloc la presentació del CET per part de Guifré Palau, director tècnic de l’àrea empresarial de la Fundació Aspros; Àngel Dachs, psicòleg de l’Equip Multidisciplinari de Suport (EMS); i Raquel Íñiguez, treballadora social de l’Equip Multidisciplinari de Suport (EMS).

En acabar l’acte, s’ha celebrat un refrigeri a càrrec de Fem Càtering, una de les línies de negoci del Centre Especial de Treball (CET) de la Fundació Aspros.

Afany de superació i compromís social des de 1962

Aspros fomenta l’autonomia i la igualtat d’oportunitats per 560 persones i famílies, mitjançant un model d’atenció centrada en la persona i en la comunitat amb un equip de 582 professionals.

Vam néixer de l’esforç i la il·lusió de les mares i pares de persones amb discapacitat intel·lectual, a fi de crear nous recursos pels seus fills i filles.
Impulsem la inclusió i la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, principalment, intel·lectual i malaltia mental de les terres de Lleida.
Promovem i difonem la construcció d’una societat de progrés basada en la igualtat d’oportunitats i en la promoció social i individual.
? Tota la informació a: https://bit.ly/3fM9qjo

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Debate sobre la comunidad como stakeholder en el Foro directivo de Respon.cat con Lozano y la presentación del proyecto Focus

Disponer de una agenda de la RSE local, con los focos identificados, permite invitar a las empresas que operan en el territorio a integrarlos en su RSE. Una empresa primero

Sin categorizar

Jornada de transferencia de buenas prácticas. Después de los Premios, pasamos a la trastienda

El próximo 31 de marzo le proponemos una jornada para conocer la sala de máquinas de la gestión de la responsabilidad social con empresas referentes en este ámbito. Las ganadoras

Sin categorizar

Iniciamos el RSE.PIME 2020-2021 con dieciocho organizaciones dispuestas a avanzar en su gestión responsable

Este martes ha puesto en marcha el RSE.pime 2020-2021 que este año se desarrollará en formato virtual. La selección de organizaciones incorpora cinco microempresas, diez empresas pequeñas y tres empresas