Les Cambres de Comerç catalanes impulsen la Plataforma Solidària COVID19 Community

  • Les Cambres de Comerç catalanes impulsen la Plataforma Solidària Covid19 Community amb l’objectiu d’ajudar a la coordinació d’ofertes i demandes de tot tipus de material solidari arreu de Catalunya.

Covid19 Community és un nova plataforma solidària que permet gestionar més fàcilment les necessitats i oferiments de material, elements de protecció i altres recursos entre empreses, productors, voluntaris i particulars. L’objectiu final és ajudar a la coordinació del material solidari arreu de Catalunya.

Les Cambres de Comerç catalanes i la xarxa de contactes público-empresarials de les seves demarcacions s’encarreguen del seu seguiment territorial, amb el recolzament tècnic dels equips d’Artic Studio i Sixtemia.

L’operativa és senzilla. Tot aquell que tingui necessitats que puguin ser satisfetes solidàriament, ha de fer una petició mitjançant el següent enllaç i des de la plataforma es canalitzaran aquells oferiments que encaixin amb la seva demanda.

Si, per altra banda, s’està en disposició d’oferir material solidari, elements de protecció o altres recursos a través d’aquest enllaç es podrà gestionar el lliurament de la forma més eficient possible.

Font: www.30virtual.net/Noticias/14200

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

Respon.cat reunirà les empreses compromeses de Lleida el 26 de maig

L’associació empresarial Respon.cat i la Cambra de Comerç de Lleida convoquen una trobada de les empreses sensibles amb la responsabilitat social de les comarques lleidatanes La trobada tindrà lloc el divendres 26

Sin categorizar

Dia Internacional contra la Corrupció

El 9 de desembre se celebra el Dia Internacional contra la Corrupció Respon.cat proposa un seguit d’eines, recursos i reflexions en el marc de la lluita contra la corrupció Amb

Últimas noticias

La responsabilidad de las entidades sociales. Por Josep Maria Canyelles

Catalunya Cristiana, el semanario de información y cultura religiosa, publica esta semana un artículo de Josep Maria Canyelles i Pastó, director de Respon.cat y socio consultor de Vector5, donde reflexiona