L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!
Le podría interesar también
Càpsula de coneixement sobre “Territoris socialment responsables i cohesió social”
Dimarts 23 d’octubre tindrà lloc una nova càpsula de coneixement com les que Respon.cat ja va oferir l’any passat. Les càpsules de coneixement sobre RSE són sessions obertes en què es focalitza en
[Entrevista] Clara Rabat: desenvolupem diferents iniciatives amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb pèrdua auditiva i sense recursos econòmics
Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes
[AJORNAT] Taller Empresa Saludable: L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable
Com a mesura de precaució i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries amb motiu de la situació provocada pel coronavirus (COVID-19), Respon.cat ha decidit suspendre totes les activitats públiques amb l’objectiu d’extremar les precaucions