El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Le podría interesar también

Respon.cat i el conseller Josep Rull exploren vies de col·laboració per fer de Catalunya un Territori Socialment Responsable

Avui el conseller de territori i sostenibilitat, Josep Rull, s’ha reunit amb una representació de la Junta directiva de Respon.cat . El president de Respon.cat, Josep Santacreu, ha mostrat la voluntat

El proper 20 de desembre torna el Business With Social Value

El proper 20 de desembre de 2017 se celebrarà una nova edició del Business With Social Value (BWSV).  Business With Social Value neix per crear oportunitats reals de negoci a través

Segon capítol de la websèrie basada en el programa d’acompanyament RSE.Pime

Es llança el segon capítol de la websèrie RSE.Pime.Coop, el resultat audiovisual de la participació de creaRSA.coop al programa RSE.Pime. CreaRSA, empresa membre de Respon.cat en procés de transformació en