El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Dia internacional de la gent gran. Sabies que…

Amb motiu del Dia Internacional de la gent gran que se celebra l’1 d’octubre Respon.cat vol destacar algunes dades rellevants que posen de manifest que cal abordar l’envelliment des d’un punt de vista empresarial.

Sin categorizar

Marketplace 2014

Descripció: espai de trobada entre empreses i entitats socials amb múltiples activitats Organització: Federació Catalana de Voluntariat Social Implicació respon.cat: conveni de col·laboració, estand, i col·laboració en diferents accions. Durant

Otras

Jornada virtual de Transferencia con las ganadoras de los Premios Respon.cat 2021

El próximo 31 de marzo tendrá lugar la Jornada virtual de Transferencia de buenas prácticas de las organizaciones ganadoras de los Premis Respon.cat 2021. Las organizaciones premiadas dinamizarán talleres donde