DKV celebra 10 anys com a companyia neutra en carboni

  • L'asseguradora ha reduït un 72% les seves emissions des de 2004, un 39% de les seves oficines són sostenibles.
  • Gairebé el 100% del seu consum és energia verda, segons les dades que figuren en el seu Informe Corporatiu Integrat 2017.

Entre els principis de la política mediambiental i energètica de DKV, es poden destacar alguns com minimitzar els impactes ambientals derivats del consum de recursos naturals, establir programes de gestió ambiental i energètica en línia amb objectius de la Política, difondre la política mediambiental i energètica entre tots els grups d'interès, apostar per productes i serveis sostenibles per prevenir la contaminació, col·laborar en projectes de millora ambiental i energètica a través d'iniciatives voluntàries, sensibilitzar els empleats en matèria mediambiental com a part de la cultura i promoure investigació sobre l'impacte del medi ambient en la salut de la població. DKV és la primera asseguradora a Europa a treballar el mesurament i verificació del cost mediambiental d'una pòlissa.

D'altra banda, segons el seu Pla de Negoci Responsable, el seu objectiu és ser la companyia "preferida per les seves accions responsables". Així, entre els seus principals prioritats està el fomentar la integritat i la seva percepció per part de grups d'interès interns i externs, incrementar la participació dels grups d'interès amb la responsabilitat de DKV i desenvolupar productes sostenibles i fomentar la innovació oberta. A més, per la seva activitat i per la rellevància per als seus grups d'interès, aquests són els 3 Objectius de Desenvolupament Sostenible prioritaris per DKV: el 3 (Salut i benestar), el 13 (Acció pel clima) i el 17 (Aliances per aconseguir els objectius).

Pel que fa a la relació amb els empleats, "promou la integració dels valors empresarials per al desenvolupament personal i professional dels empleats, el benestar en l'entorn laboral, i el compromís de tots per construir un món més saludable", segons l'informe . Així, per exemple, durant 2017 va dedicar gairebé 750.000 euros a formació. A més, el 97% dels contractes són indefinits. Amb això, ha aconseguit un índex de satisfacció de la seva plantilla el 86%.

 

Font: www.diarioresponsable.com

Le podría interesar también

[Vídeo] Mercadona pren mesures davant la crisi del coronavirus

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que

"Ara és l’hora" article de David Cos al butlletí RSCAT

  Article de David Cos, vicepresident de Respon.cat i president de Grup Clade, organització membre de Respon.cat, al butlletí de RSCat  En aquest article s’evidencia la importància que l’RSC esdevingui

Maravillas Rojo recibirá el Reconocimiento personal por su contribución al transformar el modelo de empresa en la 7ª edición de los Premios Respon.cat

Maravillas Rojo es una referente a la hora de liderar proyectos que tienen un impacto real en el mundo empresarial y, en consecuencia, en las ciudades y ciudadanía. El acto