Llagurt, producte làctic

El Llagurt és la cadena de iogurteries del Territori Català, actualment hi ha aproximadament uns 30 punts de venta i em obtingut 9 premis i reconeixements.
El que us proposem és que convideu a les vostres empleades i empleats a menjar un llagurt, ja sigui al lloc de treball o amb les seves famílies a les nostres botigues. Un petit detall a ells, després de tot l’esforç que han fet durant aquest confinament, pensem que us estaran molt agraïts i augmentarà el sentiment de pertinença a les vostres empreses!
El iogurt de base és ecològic de la Granja la Selvatana de Campllong, i la llet és de la Granja Mas Colomer d’Esponellà. Apostem pels proveïdors locals, per la salut, l’alimentació healthy i esperem que vosaltres recolzeu el nostre comerç local i català.

Vegeu vídeo

Us podria interessar també

Reflexió del responsable polític de l’RSE a la Generalitat

Xavier López és el director general a qui pertoca dins l’organigrama de la Generalitat de Catalunya liderar bona part de les polítiques públiques de foment de la Responsabilitat Social. Des

Atenció Bàsica Salut Alt Camp nova empresa membre de Respon.cat

Atenció Bàsica Salut Alt Camp SLP, empresa participant del programa RSE.Pime, s’ha incorporat com a nova membre de Respon.cat Respon.cat ja acull cinquanta-tres empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades

Es presenta la iniciativa Respon.cat a Atenes davant els participants a COGITA

Ahir dimecres es va presentar la iniciativa Respon.cat a Atenes (Grècia) en una jornada del projecte europeu COGITA, davant dels tretze territoris participants. La iniciativa catalana respon.cat és en aquest