Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

  • Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat.
  • A travès d'una pàgina web específíca es donarà reposta de manera àgil i amb informació permanentment actualitzada.

Suara Cooperativa ha habilitat una pàgina web especial sobre el Coronavirus (coronavirus.suara.coop) per aportar informació de servei sobre l’estat d’alarma i recomanacions a la ciutadania, orientades especialment al període de confinament. El portal inclou articles i vídeos adreçats especialment a l’atenció a la infància i gent gran, així com recomanacions per al benestar i el teletreball. Es tracta d’un portal en actualització constant per donar una resposta àgil.

Aquest portal es complementa amb el telèfon d’atenció ciutadana #SuaraRespon, per donar resposta dels dubtes socials que puguin generar la situació d’excepcionalitat actual. El número de telèfon 937.069.017 està operatiu de dilluns a diumenge, de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

#JoSocSocial: un repte per posar en valor la tasca del sector social i el compromís ciutadà

#JoSocSocial és el repte que Suara Cooperativa ha llançat coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma, una iniciativa que vol posar en valor la tasca que està desenvolupant aquests dies el sector social i el compromís de tota la ciutadania. El repte consisteix en explicar a les xarxes socials les accions que s’han fet durant el dia en benefici de la comunitat, utilitzant l’etiqueta #JoSocSocial, nominant un familiar, amic o amiga, i mencionant @suaracoop. En els primers dies de funcionament s’han conegut iniciatives com penjar poesia a l’escala, ajudar gent gran a pujar la compra a casa o baixar les escombraries d’una veïna.

Us podria interessar també

DKV celebra 10 anys com a companyia neutra en carboni

L’asseguradora ha reduït un 72% les seves emissions des de 2004, un 39% de les seves oficines són sostenibles. Gairebé el 100% del seu consum és energia verda, segons les

Com participar al Programa RSE.Pime

Si sou una pime interessada en la Responsabilitat Social, ara teniu l’oportunitat de prendre part en el programa RSE.Pime. Per a participar-hi, cal comunicar l’interès (formulari) i una comissió tècnica

Clara Brull presenta la primera plataforma e-learnig basada en IA que permetrà millorar l’accés a la funció pública i Josep Maria Canyelles en destaca els compromisos de responsabilitat social

Neix la primera plataforma e-learning basada en intel·ligència artificial (IA) i machine learning per preparar oposicions a Catalunya: Opositaresfacil.cat. Ha estat dissenyada per Clara Brull, fundadora i CEO del Grup