Ampans i Caprabo obren el primer supermercat de Catalunya íntegrament gestionat per persones amb discapacitat

Ampans_Respon.cat

  • Ampans, empresa membre de Respon.cat, i Caprabo obren el primer supermercat de Catalunya gestionat íntegrament per persones amb diversitat funcional.
  • Aquesta iniciativa pretèn tenir continuïtat generant ocupació de qualitat per a col·lectius amb diferents capacitats.

El primer supermercat de Catalunya gestionat íntegrament per persones amb discapacitat ha obert les seves portes avui a la ciutat de Manresa El projecte és fruit de la col·laboració entre la Fundació bagenca Ampans i l’empresa Caprabo, i dóna feina a deu persones amb discapacitat física i intel·lectual.

El local funcionarà com una franquícia; de manera que Ampans ha fet una inversió inicial de 250.000 euros per poder obrir la nova botiga i disposa d’un termini de tres anys per pagar els 200.000 euros en concepte d’estoc del supermercat.

El projecte suposa un pas important a l’hora de combatre els estereotips respecte del tipus de tasques que poden realitzar les persones amb discapacitat.

Trobareu més informació en aquest enllaç

Us podria interessar també

Per què són singulars els Premis Respon.cat i per què hauries d’assistir-hi?

Arriba la tercera edició dels Premis Respon.cat, el gran espai de reconeixement de la responsabilitat social a Catalunya. Quan es va posar en marxa Respon.cat, a mitjan 2014, vam abordar

Les pimes compromeses han de transmetre als joves la passió d’emprendre des d’un model de gestió responsable, afirma Joaquim Ferrer, secretari d’Empresa i Competitivitat

Avui s’ha celebrat l’acte de cloenda del programa RSE.Pime 2017 i llançament de la nova edició del programa. Durant l’acte s’han reconegut les 19 pimes participants en l’RSE.Pime amb la

Fes-ne difusió! Acte de lliurament dels Premis Respon.cat 2016 a Lleida

Segona edició dels grans premis catalans de l’RSE que enguany premiaran set empreses, ja que s’incorporen dos reconeixements més que en la primera edició. L’acte de lliurament d’aquesta segona edició dels Premis