[Vídeo] Explorant converses entre Associació Alba i Ajuntament d’Agramunt per a uns Territoris Socialment Responsables

Captura de pantalla 2017-08-23 a les 18.57.05

  • En el marc del Seminari per uns Territoris Socialment Responsables que va tenir lloc el passat 8 de juny s'han enregistrat converses entre entitats i organitzacions que mostren com es treballa en el territori en clau de Responsabilitat Social.
  • L'Associació Alba i l'Ajuntament d'Agramunt dialoguen sobre Responsabilitat Social i Territori com a elements clau per al desenvolupament de les organitzacions.

 

Maite Trepat (Assoociació Alba) i Bernat Solé (Ajuntament d'Agramunt) exploren converses entre entitats i organitzacions per a fer Territoris Socialment Responsables.

 

[Vídeos] Explorant converses entre sectors i organitzacions per a uns Territoris Socialment Responsables:

Entrades relacionades:

Us podria interessar també

#ODS Objectiu 1: Posar fi a la pobresa en totes les seves formes a tot el món

“Posar fi a la pobresa en totes les seves formes a tot el món” és el primer dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al

Respon.cat amb el #GivingTuesday

Empreses membres de Respon.cat participen de nou en el #GivingTuesday amb iniciatives solidàries, aquest 28 de novembre.El #GivingTuesday és un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones.Avui, 28

Jornada sobre lideratge responsable contra la corrupció

El Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya organitza la tercera jornada de Responsabilitat Social, que tindrà lloc el 26 de març, i que enguany posarà el centre d’atenció