El programa RSE.Pime farà l’última sessió conjunta

El programa RSE.Pime farà l’última sessió conjunta

LogoRSE.PimeLes empreses participants al programa RSE.Pime participaran en una darrera sessió conjunta el proper 10 de març per a compartir progressos i avaluar l'experiència.
El programa es va portar a terme entre el juny i el novembre del 2015, amb cinc sessions conjuntes i posteriorment amb consultories particulars per a ajudar a donar forma al Pla d'Acció de cada empresa. Aquesta trobada, un cop conclòs el procés, permetrà encara plantejar reptes de progrés i també encarar la millora de la comunicació dels compromisos d'RSE.
RSE.Pime és un programa d’implantació de la Responsabilitat Social a les PIMES catalanes, promogut per Respon.cat, el Consell de Cambres de Comerç i la Generalitat de CatalunyaEstà destinat a facilitar eines i procediments de millora en la gestió econòmica, social i ambiental  a partir  de  la  implantació dels valors d’RSE a la cultura empresarial de les organitzacions.
La sessió tindrà lloc a Alcover, ubicació d'una de les empreses participants, i per donar un caràcter més informal a la trobada es clourà amb un dinar de calçotada.
Es preveu que el programa tingui continuïtat anual, amb noves convocatòries. Aquesta és la informació que es va fer pública per a l'actual convocatòria:

Presentacio_Respon.cat_RSE_Pime_2015_Portada

LogoRSE.Pime.compost

Us podria interessar també

Es presenta respon.cat, iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya

La iniciativa s’ha presentat com un projecte de país en un moment en què cal repensar com fer empresa en el segle XXI. Es pretén esdevenir el centre de referència

Catalunya Futur Verd. Cicle de tres jornades de debat i reflexió

Un compromís vintcentista per a una nova territorialitat, cap a un nou model de desenvolupament basat en l’eficiència ambiental, una estratègia de país per fer compatible la vocació global amb

[Vídeos] Els Premis Respon.cat apleguen un recull de bones pràctiques en RSE en les diferents àrees de gestió

En les tres edicions dels Premis Respon.cat s’han aplegat un recull de bones pràctiques en les difetens àrees de gestió de les empreses en matèria d’RSE. Aquestes bones pràctiques poden