El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Us podria interessar també

Suara coop, atenció domiciliària

Els serveis d’atenció domiciliària de Suara Cooperativa ofereixen ajuda i acompanyament personalitzat a persones en situació de dependència, perquè puguin seguir vivint a casa amb total autonomia i seguretat: aixecar-se

[Entrevista] Toni Espinal: per a nosaltres la responsabilitat social és una actitud, una manera de fer que ha de marcar la nostra forma de procedir

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

Respon.cat i la UOC acorden col·laborar en el desenvolupament de la Responsabilitat Social

Respon.cat i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) formalitzen un conveni marc de relació per tal de col·laborar en iniciatives d’interès mutu com ara el Màster Universitari de Responsabilitat Social