Taller de comunicació del lideratge responsable

Taller de comunicació del lideratge responsable

  • Quatre empreses membres de Respon.cat participaran al BizBarcelona
  • Hem previst un taller de Joan Antoni Melé amb aquests quatre líders empresarials
  • El taller està obert a altres empreses de Respon.cat que hi vulgueu participar
Joan Antoni Melé, conferenciant, formador sobre valors i promotor de la banca ètica

Joan Antoni Melé, conferenciant, formador sobre valors i promotor de la banca ètica

Com a suport a la preparació de les presentacions, Respon.cat organitza una sessió prèvia, oberta a totes les empreses membres, on el comunicador Joan Antoni Melé, exdirector de Tríodos a Catalunya i Balears, aportarà recursos per a millorar les capacitats comunicatives en matèria d'RSE. Aquest taller tindrà lloc el dimecres 20 de maig a les 12h a Barcelona. Si hi voleu participar sols ens ho heu d'indicar en aquest correu.

Aprofitem per informar que els quatre ponents que han estat seleccionats per a participar al BizBarcelona són:

BizBarcelonaCada intervenció tindrà una durada de 12 minuts, per tal de brindar una sessió àgil que pugui mostrar les claus d'èxit d'aquestes quatre empreses. Es tracta de mostrar als líders empresarials de pimes com l'RSE és un estil de gestió i de lideratge vinculat a la competitivitat i innovació empresarial.

Respon.cat aprofitarà aquest esdeveniment per a desenvolupar altres objectius relacionats:

  • Cada intervenció s'enregistrarà per tal de poder-la distribuir posteriorment, donant lloc a una col·lecció de conferències divulgatives d'alt valor exemplar.
  • En el marc de les col·laboracions amb la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), podran ser utilitzades com a recurs acadèmic del Màster Universitari d'RSC, afavorint que les pimes catalanes siguin objecte d'estudis de cas per la seva RSE.
  • Com a suport a la preparació de les presentacions, Respon.cat organitza una sessió prèvia per a empreses membres on el comunicador Joan Antoni Melé, exdirector de Tríodos a Catalunya i Balears, aportarà recursos per a millorar les capacitats comunicatives en matèria d'RSE.

Us podria interessar també

Respon.cat signa l’acord nacional per a l’Agenda 2030 a Catalunya

Aquest matí s’ha formalitzat el compromís de Respon.cat amb l’acord nacional per a l’Agenda 2030 a Catalunya a l’acte de signatura l’Aliança 2030. Respon.cat ha participat en el procés per

[Vídeo] Mercadona pren mesures davant la crisi del coronavirus

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que

Respon.cat reunirà les empreses compromeses de Lleida

L’associació empresarial Respon.cat ha anunciat la propera convocatòria d’una trobada de les empreses sensibles amb la responsabilitat social de les comarques lleidatanes La trobada té per objectiu generar un espai