Acte de reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Empresarial · 15 de desembre 18’30h

  • Respon.cat organitza un acte de reconeixement de bones pràctiques de Responsabilitat Social que tindrà lloc el 15 de desembre a les 18h30 a la Llotja de Mar de Barcelona.
  • L'acte servirà per reconèixer el paper actiu de moltes pimes en l'articulació de compromisos d'RSE, a més de presentar línies d'acció per al proper any.

El conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, i el president del Consell de Cambres de Catalunya, Miquel Valls, presidiran l'acte com a mostra de suport al reconeixement de les empreses que aposten per la millora de la competitivitat des del compromís a la societat.

En aquest acte, Respon.cat presentarà un llibre amb un recull de fitxes de bones pràctiques d'RSE de pimes catalanes que amb naturalitat estan integrant la responsabiltat social en la gestió empresarial.

També es mostraran els resultats d'una enquesta realitzada a empreses que van participar en programes referents de foment d'RSE a fi de conèixer l'escenari en què ens trobem i poder així planificar accions que donin resposta a les necessitats empresarials en matèria d'RSE.

Us podeu inscriure des d'aquest enllaç o bé al telèfon 934 169 457 (Consell de Cambres)

Targetó invitació en PDF: 2014-12-15_targetó_invitació_acte

Us podria interessar també

Hem presentat Respon.cat al conseller de Territori i Sostenibilitat Santi Vila

D’esquerra a dreta: Narcís Bosch, Josep Santacreu, Santi Vila, Josep Enric Llebot, Josep Maria CanyellesEl conseller Santi Vila ha acollit amb bon entusiasme la posada en marxa d’aquesta iniciativa empresarial

Ja estan disponibles les fitxes de bones pràctiques de les empreses participants al programa RSE.Pime 2015

Ja estan disponibles els casos de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de les empreses que van participar en el programa RSE.Pime 2015. L’RSE.Pime és un programa pràctic d’implantació de l’RSE a les

Premis Respon.cat: Empreses que tenen una trajectòria de compromís

Aquest dilluns al migdia ha tingut lloc la primera edició dels Premis Respon.cat a la responsabilitat social de les empreses. Durant l’acte també s’ha fet la proclama de l’Ideari de l’RSE que pretén